fbpx
GCHF
Gatwala Commercial Hub , Faisalabad is Punjab’s biggest and Pakistan’s second largest mixed use, real estate project. It has a covered area of over 3.1 million sq. ft.

This mega project, designed and developed by Shah Nawaz Associates, is located, at the junction of Canal Expressway and Lahore Sheikhupura Road. The road in front of the GCH project, has an average traffic count of 30 vehicles per minute. become, the city’s next mega center for trade, commerce, industries as well as residential projects.

 

Blog

ڈیجیٹل ادائیگیوں کے لیے اسٹیٹ بینک مائیکرو پیمنٹ گیٹ وے کا آغاز کرنے کو تیار

کراچی: اسٹیٹ بینک آف پاکستان نے اگلے دو ماہ میں مائیکرو پیمنٹ گیٹ وے کا آغاز کرنے کا اعلان کردیا ہے جس سے نجی و حکومتی سیکٹر، بینکوں، تاجروں اور صارفین کو ڈیجیٹل ادائیگیاں کرنے میں آسانی ہوگی۔

اسٹیٹ بینک نے جاری کردہ ایک رپورٹ میں کہا کہ یہ سروس اپنے آغاز سے پہلے ٹیسٹنگ کے آخری مراحل میں ہے اور دسمبر کے آخری ہفتے تک اس کا آغاز کردیا جائے گا۔

اسٹیٹ بینک نے جاری کردہ رپورٹ میں یہ توقع ظاہر کی ہے کہ منصوبے کی تکمیل کے بعد سرکاری اور نجی شعبے میں رقوم کی ترسیل خصوصاً تنخواہوں اور پنشنوں میں تیزی سے ڈیجیٹلائزیشن ہوسکے گی۔

یہ سہولت فوری ادائیگی کا ایک طریقہ کار ہے۔ اس رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ اسٹیٹ بینک نے رقوم کی ترسیل کے جدید اور مضبوط نظام بنانے کے اسٹریٹجک مقصد کے حصول کے لئے یہ ایک پہلی کاوش کی ہے۔

رپورٹ کے مطابق یہ ایک جدید ترین، باہم متمکن اور محفوظ ادائیگی کا پلیٹ فارم ہے جو صارفین، تاجروں اور سرکاری اداروں کو بغیر کسی رکاوٹ، فوری اور مؤثر طریقے سے فنڈز کا تبادلہ کرنے کے قابل بنائے گا۔

اس میں اعلی درجے کی خصوصیات ہیں جیسے کہ لوگ ریئل ٹائم میں ادائیگیاں، بلک ٹرانسفر اور ایپلیکیشن پروگرامنگ انٹرفیس کے ذریعے بینکوں، مرچنٹس اور الیکٹرانک منی انسٹیٹیوشنز کو آن بورڈ لے سکتے ہیں۔

اس منصوبے کا ایک اہم جزو گیٹ وے کی تعمیر اور چلانے کے لئے جدید ترین انفراسٹرکچر کو یقینی بنانا ہے۔

اسٹیٹ بینک کے مطابق امریکہ میں بل اور میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے ساتھ مل کر اس سہولت پر کام شروع کیا گیا۔

 

مزید خبروں اور اپڈیٹس کے لئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

Sorry, the comment form is closed at this time.