fbpx
GCHF
Gatwala Commercial Hub , Faisalabad is Punjab’s biggest and Pakistan’s second largest mixed use, real estate project. It has a covered area of over 3.1 million sq. ft.

This mega project, designed and developed by Shah Nawaz Associates, is located, at the junction of Canal Expressway and Lahore Sheikhupura Road. The road in front of the GCH project, has an average traffic count of 30 vehicles per minute. become, the city’s next mega center for trade, commerce, industries as well as residential projects.

 

Blog

سی پیک سے پاکستان میں 25 ارب ڈالر کی بیرونی سرمایہ کاری ہوئی

بیجنگ: چینی وزارتِ خارجہ کی طرف سے اعلان سامنے آیا ہے کہ پاک چین اقتصادی راہداری سے پاکستان میں 7 سال میں 25 ارب ڈالر کی بیرونی سرمایہ کاری ہوئی۔

ترجمان چینی وزارتِ خارجہ وانگ وینگن اپنی ہفتہ وار میڈیا بریفنگ دے رہے تھے کہ جس میں اُنہوں نے کہا کہ سی پیک کے سائے تلے معتدد منصوبے یا تو مکمل ہوچکے ہیں یا تکمیل کے قریب ہیں۔

اُنہوں نے پاکستان کی پہلی الیکٹرک بس سروس اورنج لائن میٹرو ٹرین کا خصوصاً ذکر کیا جسے گزشتہ ہفتے عام عوام کے لیے کھول دیا گیا تھا۔ اُن کا کہنا تھا کہ یہ پاکستان میں جدت کے ایک نئے دور کا آغاز ہے۔

اُنہوں نے کہا کہ سی پیک نے پاکستان میں انفراسٹرکچر اور پاور سیکٹر کی ترقی میں کلیدی کردار ادا کیا جس سے نہ صرف مُلک کی جی ڈی پی گروتھ ہوئی بلکہ نوجوانوں کے لیے روزگار کے مواقع بھی پیدا کیے گئے۔

اُنہوں نے کہا کہ سی پیک نے خطے کی مجموعی صورتِ حال اور ملکوں کے مابین تجارتی حالات کو بہتر کیا۔

فلیگ شپ پراجیکٹ کی حمایت کا اعادہ کرتے ہوئے جو دونوں ممالک کی قیادتوں کے اتفاق رائے کے بعد شروع کیا گیا تھا، انہوں نے کہا کہ سی پیک کو چین کی حمایت جاری رہے گی کیونکہ دونوں ممالک قائدین کے اتفاق رائے کو عملی جامہ پہنانے کے لئے مل کر کام کریں گے۔

پاکستان کی اعلی قیادت کے سی پیک منصوبوں کے بارے میں دیئے گئے مثبت ریمارکس کی تعریف کرتے ہوئے وانگ نے کہا کہ ہم نے سی پیک کے بارے میں ان ریمارکس کو نوٹ کیا ہے جو چین پاکستان تعاون اور بی آر آئی کی ترقی کے لیے اہم ہیں۔

 

مزید خبروں اور اپڈیٹس کے لئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

Sorry, the comment form is closed at this time.