fbpx
GCHF
Gatwala Commercial Hub , Faisalabad is Punjab’s biggest and Pakistan’s second largest mixed use, real estate project. It has a covered area of over 3.1 million sq. ft.

This mega project, designed and developed by Shah Nawaz Associates, is located, at the junction of Canal Expressway and Lahore Sheikhupura Road. The road in front of the GCH project, has an average traffic count of 30 vehicles per minute. become, the city’s next mega center for trade, commerce, industries as well as residential projects.

 

Blog

راوی ریور اربن پراجیکٹ پر کام شروع کردیا گیا

اسلام آباد: وزیرِ اعظم عمران خان کو جمعرات کے روز آگاہ کیا گیا راوی ریور اربن پراجیکٹ کی ڈیویلپمنٹ پر کام شروع کردیا گیا ہے جسے مختلف حصوں میں مکمل کیا جائے گا۔

راوی اربن ڈیویلپمنٹ پراجیکٹ (آر یو ڈی پی) اور کراچی جزیروں کے منصوبے سے متعلق اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے وزیر اعظم کو یہ بتایا گیا کہ فرنٹیئر ورکس آرگنائزیشن اور نیشنل لاجسٹک سیل نے آر یو ڈی پی پر ترقیاتی کام شروع کردیئے ہیں۔

اجلاس میں گورنر سندھ عمران اسماعیل، وفاقی وزیر اطلاعات شبلی فراز، وزیر برائے سمندری امور علی زیدی اور پاکستانی جزیروں کی ترقیاتی اتھارٹی کے سینئر عہدیدار اور آر یو ڈی پی کے عہدیداران نے بھی شرکت کی۔

رہائش، تعمیر اور ترقی سے متعلق قومی رابطہ کمیٹی (این سی سی) کے ایک علیحدہ اجلاس میں وزیر اعظم کو بتایا گیا کہ بینکوں نے گھریلو قرضوں کی فراہمی کے سہ ماہی اہداف حاصل کرلئے ہیں۔

پہلی میٹنگ میں بتایا گیا کہ کچھ چینی فرمیں مقامی تعمیراتی کمپنیوں کے ساتھ مختلف مشترکہ منصوبوں میں اور آر یو ڈی پی میں بھی حصہ لے رہی ہیں۔

اس منصوبے سے نہ صرف مکانات کی فراہمی اور روزگار پیدا ہوگا بلکہ دریائے راوی میں آبی ماحول کو بحال کیا جاسکے گا جو پچھلے کئی سالوں سے خشک ہے۔

وزیر اعظم نے متعلقہ حکام کو ہدایت کی کہ وہ لاہور میں آر یو ڈی پی کی تکمیل اور کراچی میں بنڈل اور بوڈو جزیروں کے منصوبے کے لئے ٹائم لائنز طے کریں۔

انہوں نے دونوں منصوبوں کے فروغ کی ضرورت پر زور دیا تاکہ لوگوں کو ان کے معاشی اور ماحولیاتی فوائد کے بارے میں معلوم ہوسکے۔ انہوں نے مزید کہا کہ مکانات کی بڑھتی ہوئی مانگ کے پیش نظر یہ دونوں منصوبے اہم ہیں۔

ہاؤسنگ سے متعلق این سی سی کے اجلاس کے دوران اسٹیٹ بینک آف پاکستان (ایس بی پی) کے گورنر رضا باقر نے کہا کہ بینکوں نے ہاؤس لون کی فراہمی کے اپنے سہ ماہی اہداف کو تقریبا پورا کرلیا ہے۔

وزیر اعظم نے متعلقہ حکام کو ہدایت کی کہ وہ تعمیرات سے وابستہ صنعتوں کو سہولیات فراہم کریں کیونکہ وقت کی اشد ضرورت ہے کہ معیشت کا پہیہ چلتا رہے۔

اسلام آباد کے بارے میں گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ ملک کا واحد منصوبہ بند شہر ہے لیکن اس کی خوبصورتی دھندلا رہی ہے لہذا اس کی سبز شبیہہ کو تحفظ فراہم کیا جانا چاہئے۔

وزیر اعظم خان نے وزیر ہاؤسنگ طارق بشیر چیمہ سے بھی ملاقات کی اور ان کی وزارت کے ذریعہ چلائے جانے والے مختلف رہائشی منصوبوں پر تبادلہ خیال کیا۔

 

مزید خبروں اور اپڈیٹس کے لئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

Sorry, the comment form is closed at this time.