fbpx
GCHF
Gatwala Commercial Hub , Faisalabad is Punjab’s biggest and Pakistan’s second largest mixed use, real estate project. It has a covered area of over 3.1 million sq. ft.

This mega project, designed and developed by Shah Nawaz Associates, is located, at the junction of Canal Expressway and Lahore Sheikhupura Road. The road in front of the GCH project, has an average traffic count of 30 vehicles per minute. become, the city’s next mega center for trade, commerce, industries as well as residential projects.

 

Blog

ایل ڈی اے نے مال روڈ پر ٹریفک کے بہاؤ کی کمی کے لیے تجاویز مرتب کرلیں

لاہور: لاہور ڈیویلپمینٹ اٹھارٹی نے شہر کی مرکزی سڑک پر ٹریفک کے بہاؤ کو کم کرنے کے لیے ایک سرنگ کی تعمیر کے لیے تجاویز مرتب کرلیں ہیں۔

ایل ڈی اے کو وزیر اعلی پنجاب سردار عثمان بزدار نے مال روڈ پر ٹریفک کی روانی کو بہتر بنانے کی تجاویز پر کام کرنے کا کام سونپا تھا۔ اس سلسلے میں، ایل ڈی اے نے مال روڈ کے لئے دو تجاویز پر کام کرنا شروع کیا۔

پہلی تجویز یہ تھی کہ ٹریفک کی روانی کو بہتر بنانے کے لئے سڑک پر موجود تمام ’چوکوں‘ پر دو طرفہ انڈر پاس بنایا جائے۔

دوسری تجویز حکومت کو ایک زیرزمین سرنگ بنانے کی ہے جس کی گہرائی 40 سے 50 فٹ ہوگی۔

مزید منصوبہ بندی کے لئے ایل ڈی اے اور نیشنل انجینئرنگ سروسز پاکستان (نیسپاک) نے بھی مشترکہ مطالعہ شروع کردیا ہے۔

آئندہ چند روز میں ، لاہور کے کمشنر ذوالفقار احمد گھمن کو نیسپاک کے مطالعے کی بنیاد پر تجویز پر بریف کیا جائے گا اور بعد میں وزیراعلیٰ کو بھی اس پر بریفنگ دی جائے گی۔

ایل ڈی اے کے ترجمان سہیل جنجوعہ نے تصدیق کی کہ سرنگ کی تعمیر کے منصوبے پر صرف کاغذی کارروائی محکمہ انجینئرنگ نے شروع کردی ہے۔

 

مزید خبروں اور اپڈیٹس کے لئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

Sorry, the comment form is closed at this time.