fbpx
GCHF
Gatwala Commercial Hub , Faisalabad is Punjab’s biggest and Pakistan’s second largest mixed use, real estate project. It has a covered area of over 3.1 million sq. ft.

This mega project, designed and developed by Shah Nawaz Associates, is located, at the junction of Canal Expressway and Lahore Sheikhupura Road. The road in front of the GCH project, has an average traffic count of 30 vehicles per minute. become, the city’s next mega center for trade, commerce, industries as well as residential projects.

 

Blog

اسٹیٹ بینک کا سستے رہائشی یونٹس کی تعمیر کے لیے ضوابطی ترغیبات کا اعلان

کراچی: اسٹیٹ بینک آف پاکستان نے کم لاگت اور سستے رہائشی یونٹس کی تعمیر میں سہولت کاری کے ضمن میں بینکوں کے لیے پانچ ضوابطی رعایات کا اعلان کردیا ہے۔

اسٹیٹ بینک نے ایک ہاؤسنگ یونٹ کی قیمت کو 3 ملین سے بڑھا کر 3.5 ملین کردیا جبکہ قرضے کے حجم کو 2.7 ملین سے بڑھا کر زیادہ سے زیادہ 3.15 ملین کردیا ہے۔

اِس قدم سے بینکوں کے لیے ہاؤسنگ فنانس کی ترغیب اس لیے بڑھ جائے گی کہ اب وہ مارک اپ سبسڈی سہولت کے ساتھ ساتھ اِن ضوابطی ترغیبات سے بھی مستفید ہوسکیں گے۔

بینکوں کو لو کاسٹ ہاؤسنگ فنانس کے ضمن میں انٹرنل کریڈٹ رسک ریٹنگ سسٹم سے 30 ستمبر 2022 تک مستثنٰی قرار دیا گیا ہے۔

بینکوں کو اس شرط سے بھی مستثنٰی کیا گیا ہے کہ وہ ڈی بی آر یعنی قرض کے بوجھ کے تناسب کا حساب لگانے کے لیے قابلِ تصدیق آمدنی استعمال کریں۔

وہ قرض گیر جن کی آمدنی نا قابلِ تصدیق ہوتی ہے اور بینک اُن کی آمدن کا حساب انکم پراکسی کے تحت لگاتے ہیں، وہ بھی ہاؤسنگ فنانس حاصل کر سکیں گے۔

 

مزید خبروں اور اپڈیٹس کے لئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

Sorry, the comment form is closed at this time.