fbpx
GCHF
Gatwala Commercial Hub , Faisalabad is Punjab’s biggest and Pakistan’s second largest mixed use, real estate project. It has a covered area of over 3.1 million sq. ft.

This mega project, designed and developed by Shah Nawaz Associates, is located, at the junction of Canal Expressway and Lahore Sheikhupura Road. The road in front of the GCH project, has an average traffic count of 30 vehicles per minute. become, the city’s next mega center for trade, commerce, industries as well as residential projects.

 

Blog

اسلام آباد وائلڈ لائف منیجمنٹ بورڈ نے 1.8 ارب کے منصوبوں کا اعلان کردیا

اسلام آباد: اسلام آباد وائلڈ لائف منیجمنٹ بورڈ کی نئی منیجمنٹ نے شہر کے لیے 1.8 ارب کے منصوبوں کا اعلان کردیا ہے۔

یہ اعلان ہفتے کے روز سنیپ شاٹ مارگلہ ہلز نیشنل پارک ایونٹ میں ہوا جس کی میزبانی ڈیویلپمنٹ کمیونیکیشن نیٹ ورک اور ڈی ٹی این نے پاکستان وائلڈ لائف فاؤنڈیشن کے ساتھ کی۔

ایونٹ کے دوران اسلام آباد وائلڈ لائف منیجمنٹ بورڈ کی چیئر پرسن رینا سعید نے یہ اعلان کیا کہ 1.8 ارب کے منصوبوں کا پلان تیار ہے اور اس کے پی سی ون کو منظوری کے لیے وزارتِ ماحولیات کے سامنے پیش کردیا گیا ہے۔

منصوبوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے اُنہوں نے کہا کہ اسلام آباد کے چڑیا گھر کو وائلڈ لائف کنزرویشن سینٹر میں تبدیل کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں تین سے چار نئے ہائیکنگ ٹریلز بنانے کا منصوبہ بھی زیرِ غور ہے اور اُس کے علاوہ وائلڈ لائف ریسکیو سروس اور نیشنل پارک سروسز بنانے کا منصوبہ بھی پائپ لائن میں ہے۔

چیئر پرسن رینا سعید کا کہنا تھا کہ وہ اُمید کرتی ہیں کہ وائلڈ لائف منیجمنٹ بورڈ ایک مضبوط اور منظم ادارہ بنےگا جسے تاحال مالیاتی اور افرادی قلت کا سامنا ہے۔

 

مزید خبروں اور اپڈیٹس کے لئے وزٹ کیجئے گرانہ بلاگ۔

Sorry, the comment form is closed at this time.